23 Temmuz 2010 Cuma

Bay Pipi

Londra'dan döneli 2 gün oldu oradaki kısa süreli rahatlığıma almısımki metrobüse bindiğimde bi kere daha iyice anladım. Ha tıklım tıklım araçları seviyorum çünkü arada çaktırmadan sikiş kakış oluyor. Ama ya ter? Dayanılmaz bi sorun.

Neyse size bay pipden bahsedicem canım ciğerim yakısıklı bi erkeğimizin siki azıcık ereksiyona ugrasmıs ve metrobus boyunca bacagının yaklasık 17 cmini kaplayan pisi ile yoculuk yapık.Bariz bellide oluyordu resimki gibi.Ama çocukta yakısklıydı hanı. Sırf ona yaklasmak için teyzeye yerımı bile verdim.Hani arada çarpar filan belki diye :P

Neyse onu kestiğimi anladı bi ara ama çok tatlıydı napıyım. :D
Azdın mı demeyin hayır ama arada action iyi gelir.

Birde şimdi veletin biriyle konusuyorum friendfeedden tanıstım bunu yazdıgımı gorunce ustune alınmayacak muhtemelen ama çok tatlı ya havada karada yani

1 yorum:

Adsız dedi ki...

E çocuk onu kestiğini anlayınca naptı (: Hem bi resim alsaydık da iyi olurdu gibi (: