2 Temmuz 2010 Cuma

Resimdekiyle Birlikte 1599 Lira ise hemen!

Bir iPaddir almış başını gidiyor.En teknoloji özürlüsü okul arkaşım bile abisine Amerika'dan iPad,iPod ve İphone üçlüsünü getirtiyorum diyor.Benim neden hiç böyle fantazilerim yok ki.Böyle bloguma iPadde bakarken Uludağ'da kayak yapıyor hisini ben neden yaşamak istemiyorum?

Fotoğraflarına videolarına baktım bayağı afilli bi şey.Dedim bende olsa şöyle Sugar'da otururken tüm mantiler beni keser lan, tamam aslında beni değil iPadi keserler ama ilgi odağı ikimiz oluruz sonuçta.

Yurt dışı fiyatları gayet hoş,yakışıklı filan yani.Türkiye'de satılmaz bu derken dün friendfeed dende bir abimiz Gold Computer mağazalarında 1599liradan satışa sunulduğunu yazmış.
E sanırım Steve Jobs amcamız iPadi şu tatlı çocukla birlikte satıyor burada ya da Gold'un bi kampanyası var... Çok pahaaa çünkü çook! Umarım öyledir gidip bakıcam bu hafta :P

2 yorum:

museboi dedi ki...

alırsan bana versene bi deniyim be :)

Kendine Gel Kendine♥ dedi ki...

Çocuğu mu iPadi mi? (: