2 Temmuz 2010 Cuma

Kılda Keramet Olsa Götümde Çıkmazdı? Ama çıkmayanıda var?

Selamın aleyküm ziyaretçi.İlk yazımı böyle pis,böyle  kıllı tüylü,böyle erkekleri ilgilendiren bi konu üzerinde yazmak istemezdim ama şu anda aklımı tecavüz eden en önemli konu bu sanıyorum ki!

Kılda keramet olsa götümde çıkmazdı, demişler... Çok merak ediyorum kılsız tüysüzlerin avrupalıların makatında kıl çıkıyor mu? Çıkmıyorsa keramet mi var? Çıkıyosa alıyorlar mı? Alıyolarsa nasıl alıyolar? Acır lan!

Tamam soğuk memleket,tamam bakımlı dev gibi büyük çüklü insanlar ama çok kısanyorum lan, bak ciddiyim.Benim bi Bradley James'den tipim dışımda neyim eksik? Yetenek,ses,oyunculuk,yazcılık e hani yatakta da iyiyimdir.Yani yatakta partnerinin nasıl olmasını istersin diye sorsalar, açığı ben kaparım sorun yok bile derim.

Evet böyle ince bi konuyu dallandırıp budaklandırıp buralara kadar taşıdım.Şimdi o dalları kesmenin,çiftçiliğe soyulmanın vakti. Bildiğiniz iyi bi tüy dökücü krem var mı acaba?

Hiç yorum yok: